VJERONAUČNA GRUPA
Vjeronaučnu grupu pohađa sedamnaestero učenika iz različitih razrednih odjeljenja od 5. do 8. razreda osnovne škole. Grupa ima svoj plan i program rada koji se uglavnom bazira na praktičnom, istraživalačkom i stvaralačkom radu djece. Posebnu pozornost pridajemo velikim kršćanskim blagdanima ( Uskrs, Božić, Svi sveti itd. ), kao i svim ostalim svečanim događajima u školi ( Dani kruha, Dan škole, Jurjevo itd. ) kada vjeronaučna grupa svojim aktivnim djelovanjem podupire navedene svečanosti. Neke od aktivnosti koje ostvarujemo na grupi su: izrada plakata, čestitki, ukrasa, pps prezentacija, priprema i izvedba igrokaza, razne radionice, istraživanje biblijskih i aktualnih sadržaj te njihova analiza, gledanje zanimljivih dokumentarnih i igranih filmova vjerske tematike, rješavanje rebusa, asocijacija, osmosmjerki, posjeti sakralnim objektima itd.
Željko Lovrić, prof.
Čestitamo dan učitelja!!! :)
''Idućih pedeset godina neće biti važno koji auto vozite, u kakvoj kući živite, koliko novca imate u banci ili kakvu odjeću nosite. No, svijet može biti barem malo bolji jer ste odigrali važnu ulogu u životu djeteta.'' (autor nepoznat)
''Ukoliko se prema pojedincu odnosiš kao da je ono što treba biti i može biti, onda će i postati što treba biti i može biti.'' (Goethe)
''Ja sam samo jedan od mnogih. No, ja sam samo jedan. Ne mogu učiniti sve, ali mogu učiniti nešto. Zbog toga što ne mogu učiniti sve, neću odbiti učiniti nešto što mogu. '' (Edward Everett Hale)
''Nije znanje znanje znati, već je znanje znanje dati.''
''Duša ozdravi kad je s djecom.'' (Dostojevski)
''Ne predaje učitelj ono što želi, ne predaje učitelj ono što zna, učitelj predaje ono što jest.''
''Nastava je mnogo lakša nego odgoj. Za nastavu se mora samo nešto znati. Za odgoj se mora nešto biti.'' (Adalbert Stifter: ''Kasno ljeto'')
''Razgovaraj s dječakom kao da je odrastao čovjek, pa nećeš pogriješiti.'' (M. Matošec: ''Strah u Ulici lipa'')
''Već prema identifikaciji s učiteljem, ili distanciranjem od njega, razred se dijeli prema postizanju uspjeha.'' (Parsons)
''Upravo onoliko koliko vjerujemo u mogućnosti i vrijednost drugoga, toliko napora u to i ulažemo.'' (A. Mougniotte: ''Odgajati za demokraciju'')
''Djeca koju uvjeravamo da su loša, vjerujući da je doista tako, doista se tako moraju i ponašati, a mi se onda čudimo zašto su takva prema nama.'' (P. Hauck: ''Uspješan odgoj djeteta'')
''Lakše je vikati ili pljusnuti dijete, nego mu pomoći isplanirati djelotvornije ponašanje. '' (R. A. Sullo: ''Učite ih da budu sretni'')
''Boriti se za nešto vrlo je plemenito. Bitno je pritom znati ponekad priznati poraz.'' (S. H. Kim)
''Nitko tko je zbog laži dobio batina nije na taj način naučio voljeti istinu.'' (Goethe)
''Najvažniji doprinos koji obrazovanje može pružiti razvoju djeteta jest pomoći mu i usmjeriti ga prema području na kojem mu njegova nadarenost najviše odgovara, gdje će biti zadovoljan i stručan.'' (D. Goleman: ''Emocionalna inteligencija'')
''Svatko se može naljutiti – to je lako. Ali naljutiti se na pravu osobu, do ispravnog stupnja, u pravi trenutak, zbog ispravnog razloga i na ispravan način – to nije lako.'' (Aristotel: ''Nikomahova etika'')
''Najveća nada svake zemlje leži u primjerenu školovanju mladosti.'' (Erazmo)
''Najbolji učitelji ujedno su i najteži učitelji: oni od učenika zahtijevaju razmišljanje.'' (W. Glasser)
''Važna je svrha obrazovanja da u svim učenicima razvije ljubav prema učenju, a ne da ju ubije.'' (W. Glasser)
''Dobro iskustvo s dobrim učiteljem ključ je dobrog učenja bilo čega.'' (W. Glasser)
''Ono što su oni zapravo željeli, bilo je mnogo osobne pažnje, malo razgovora, osjećaj da učitelj zaista zna i da mu je stalo što su oni prisutni.'' (W. Glasser)
''Ako postoji siguran način da se ne dobije kvaliteta onda je to primjena prislie.'' (W. Glasser)
''Uspjeh bilo kojeg ljudskog pothvata, uključujući i učenje u školi, razmjeran je kvaliteti odnosa koji imaju ljudi uključeni u taj pothvat.'' (W. Glasser)
''Vrlo malo učenika radi u školi zato što smatra da je obrazovanje značajno za njih. Oni rade za vas jer vas vole i jer vide smisao u onome što podučavate.'' (W. Glasser)
''Ako učitelj stalno rabi iste strategije, a učenik je stalno neuspješan, tko od njih dvojice zapravo sporo uči ?'' (Eric Jensen)
''Zaboravio sam čemu su me poučavali. Sjećam se samo onog što sam naučio.'' (Patrick White)
Ovo su neke slike s naših satova:
Dana 9. lipnja, vjeronaučna grupa OŠ Konjščina uputila se na hodočašće mladih osnovnoškolaca u zagrebačku katedralu na molitveni susret s kardinalom Josipom Bozanićem. Susret je protekao u molitvi i pjesmi te vedrom ozračju uz sudjelovanje oko 4 000 mladih osnovnoškolaca.
Slike sa susreta možete vidjeti u Foto-galeriji.
Izvještaj o posjetu Mariji Bistrici
Dana 23.9.2012. godine vjeronaučna grupa OŠ Konjščine uputila se na izlet u Mariju Bistricu. U devet sati i trideset minuta krenuli smo iz Konjščine školskim kombijem i u deset sati stigli smo u Mariju Bistricu. Žurnim korakom krenuli smo u samostan Karmel gdje nas je nasmijana lica dočekala dežurna sestra. Ušli smo u jednu od soba namijenjenih za posjete.Tu smo se u tišini smjestili i čekali sestru Petru, koja se u međuvremenu pojavila s druge strane rešetke, te nam ispričala sve o povijesti, načinu života i djelovanju sestara karmelićanki. U jedanaest sati smo otišli iz samostana i krenuli na svetu misu. Na misi smo se pomolili, pričestili i nakon njenog završetka pošli u obilazak postaja križnog puta. Na dvanaestoj postaji smo zastali i svaki je od nas prisutnih u sebi pročitao psalam koji je dobio od sestara karmelićanki. Nakon toga imali smo jedan sat slobodnog vremena koji smo iskoristili za šetnju mjestom i druženje. Umorni, ali veseli vratili smo se svojim kućama.
« Svibanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |