preskoči na sadržaj
Vijesti iz naše škole

Županijska smotra LiDraNo 16. 2. 2018.

Na Županijskoj smotri LiDraNo u Festivalskoj dvorani u Krapini sudjelovala je učenica 7.A razreda Petra Fot s mentoricom Matejom Nemčić. Petra je 

interpretativno izvela Pjesmu mrtvog pjesnika Dobriše Cesarića. Bila je uspješna, članovi komisije pohvalili su je i potaknuli na daljnji scenski rad. Čestitamo!

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Draženka Kuzman   datum: 22. 2. 2018.

Tražilica

Oglasna ploča

Popis udžbenika

            


NOVO - upisi u SŠ


Brošura za roditelje

Ured za suzbijanje zlouporabe droga

 

HŽ brošura

OPASNOST OD STRUJNOG

    UDARA UZ PRUGU

    


Micro:bit

e-Dnevnik

      

      


Raspored zvona

         

            klikni na sliku


Daroviti učenici

     


Kalendar
« Srpanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji


Za osmaše

      


Poveznice
Županija, općina


RSS Reader
vijesti carnet
18.07.2018. 12:28
Svečano potpisan Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za strateški projekt Hrvatski znanstveni i obrazovni oblak (HR-ZOO)
U srijedu, 18. srpnja 2018. godine u Ministarstvu znanosti i obrazovanja potpisan je Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za strateški projekt „Hrvatski znanstveni i obrazovni oblak (HR-ZOO)", referentnog broja KK.01.1.1.08.0001, u okviru „Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. -2020."

02.07.2018. 10:31
Ministarstvo znanosti i obrazovanja, CARNET i UNESCO surađuju u pripremi Strategije digitalne zrelosti škola
U sklopu provedbe projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)“ u Zagrebu se, od 2. do 4. srpnja 2018. godine, održava posljednja radionica Povjerenstva za izradu Strategije digitalne zrelosti škola. Radionicu organizira Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET kao nositelj pilot projekta e-Škole, u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja te stručnjacima iz UNESCO-a.


Forum
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 400




preskoči na navigaciju