preskoči na sadržaj
Vijesti iz naše škole

Najuspješniji literarni radovi dječjeg kajkavskog stvaralaštva „Kaj u riječi, pjesmi, slici i plesu” – Krapina 2017.

Na natječaj za dječji recital „Kaj u riječi, pjesmi, slici i plesu” – Krapina 2017. prispjelo je 113 literarnih radova iz 16 osnovnih škola. Prosudbeno povjerenstvo odabralo je 24 pjesme za izvođenje na recitalu. Među njima je i pjesma Dober dien koju je napisala Katarina Majdak uz vodstvo učiteljice Kristine Jugo.

Čestitamo!        




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Zoran Vuger   datum: 9. 10. 2017.

Tražilica

Oglasna ploča

Novi brojevi telefona

Ravnatelj: 049/465-111

Tajnik: 049/465-116 

Računovođa: 049/426-116 

Pedagog: 049/465-112

FAX: 049/465-716


Micro:bit

Raspored zvona

         

            klikni na sliku


e-Dnevnik

      

      


Popis udžbenika

            


Daroviti učenici

     


Kalendar
« Prosinac 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji


Upisi u srednju školu


Za osmaše

      


Poveznice
Županija, općina


RSS Reader
vijesti carnet
13.12.2017. 15:16
Webinar: SEN pupils in my class – There’s always one more question to be asked
U srijedu, 20. prosinca 2017. godine od 20 do 21 sat Hrvatsko udruženje profesora engleskog jezika u suradnji s CARNetom održat će webinar pod nazivom SEN pupils in my class – There’s always one more question to be asked. 

04.12.2017. 10:31
CARNet domaćin međunarodnog partnerskog sastanka projekta CRISS
U siječnju 2017. godine Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet priključila se međunarodnom projektu CRISS (Demonstration of a scalable and cost-effective cloud-based digital learning infrastructure through the Certification of digital competences in primary and secondary schools) koji se provodi u okviru programa Europske unije Obzor 2020. 


Forum
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 400




preskoči na navigaciju