2017-11-04 20:09:54

Ivanučionička nastava 5. a i b razreda u Varaždin

Učenici 5. a i b razreda bili su na izvanučioničkoj nastavi u Varaždinu 27. 10. 2017. godine. Pratile su ih učiteljice Ana Habajec, Mateja Nemčić i Mirjana Gršić.

U Varaždin smo stigli oko 9 sati, obišli smo i razgledali centar grada. Nakon toga posjetili smo Entomološki odjel Gradskog muzeja gdje su učenici sudjelovali u edukativnoj radionici s koje su ponijeli radni listić koji će koristiti na nastavi prirode. Uslijedilo je slobodno vrijeme u gradu koje su učenici iskoristili za odmor i užinu.

Nakon toga posjetili smo Gradski muzej uz stručno vodstvo. Tamo su učenici naučili o povijesti Starog grada te uživali u izloženim cehovskim predmetima, namještaju, portretima, oružju, satovima, porculanskim predmetima i mnogim drugim predmetima iz svakodnevnih života varaždinskih plemića i bogatog građanstva.

Na kraju učenici su se opustili u Lumini centru Varaždin gdje su mogli obaviti i kupnju jer su imali dovoljno vremena prije projekcije filma u kinu. U kinu su gledali film Zagonetni dječak prema predlošku Ivana Kušana, što im je i na popisu lektirnih djela.

Njihove dojmove s izleta možete pročitati u prilogu.

IZLET U VARAŽDIN

Učenici petih razreda OŠ Konjščina išli su na izvanučioničku nastavu u Varaždin. Prvo smo posjetili Muzej kukaca. U njemu smo pogledali prezentaciju i dobili smo papir sa zadacima. Kada smo došli u prvu prostoriju, tamo smo vidjeli puno kukaca. U drugoj prostoriji vidjeli smo koji kukci se hrane drvom i lišćem. U tom muzeju mi se najviše svidjelo kada smo rješavali listić. Poslije smo posjetili Stari grad u Varaždinu.Tamo nas je dočekala vodičica. Ona nas je provela kroz građevinu i govorila nam je mnoge zanimljivosti. Meni su se u toj građevini najviše svidjele sobe i jedna kutija koja je bila napravljena od slonovih kostiju. Poslije smo išli u Lumini centar. U njemu smo imali sat i pol slobodnog vremena. Svi smo bili veseli jer nam je to bilo prvi put da možemo ići kuda želimo bez učiteljičinog nadzora. Dogovorili smo se da moramo u 13:40 h biti ispred kina jer u 14:00 h počinje film. Svi smo došli na vrijeme. U kinu smo gledali film Zagonetni dječak. Film je bio jako dobar i lijep. Najviše mi se svidjelo kada smo imali slobodno vrijeme u Lumini centru. Ovaj izlet me jako razveselio, sve mi je bilo poučno i lijepo. Kući smo krenuli autobusom u popodnevnim satima.

Ines Šagud 5.a.

Izlet u Varaždin

U Varaždin smo išli u petak ujutro. Polazak je bio u 7:45. Jutro je bilo dosta hladno.

Naš vodič zvao se Muhamed. Bio je vrlo smiješan pa nam je put kratko trajao. Prvo smo išli u Muzej kukaca. Dobili smo listiće na kojima smo trebali crtati, tražiti nazive kukaca i njihove nastambe. Najviše mi se svidjela prostorija s vlikim hrastom. Najppularniji suvenir bio je jojo sa slikom leptira ili nekog kukca. Zatim smo imali pola sata slobodno za jelo i šetnju. Nakon male pauze išli smo u Stari grad Varaždin. Unutra je bilo puno starih stvari: tanjur, posuđe, oružje, odjeća. Najviše mi se svidjela soba s odjećom. Žao mi je što nije bilo suvenira. Nakon tog obilaska svi su bili uzbuđeni jer smo krenuli prema Lumini centru. Svi su u autobusu pričali o tome u koje će dućane ići, što će sve kupiti itd. Kada smo došli u Lumini centar svi smo se razbježali po dućanima. Kupovali smo odjeću i nakit i sl. Sastali smo se ispred CineStara. Gledali smo film Zagonetni dječak koji je bio jako dobar. Meni se čini da su svi pozorno pratili film. Naravno bilo je i rasipanih kokica. Žao mi je što nije bilo 3D naočala.

Na kraju izleta u autobusu svi su pokazivali drugima što su kupili. Kada smo došli u Konjščinu svi su bili umorni, ali sretni jer su se svi dobro zabavili.