preskoči na sadržaj
Galerija slika

Album: Fašničko veselje 2017

[1] 2 Sljedeća Zadnja
Prezentacija
P1010137
P1010137
Preuzmi sliku
P1010138
P1010138
Preuzmi sliku
P1010139
P1010139
Preuzmi sliku
P1010140
P1010140
Preuzmi sliku
P1010141
P1010141
Preuzmi sliku
P1010142
P1010142
Preuzmi sliku
P1010143
P1010143
Preuzmi sliku
P1010144
P1010144
Preuzmi sliku
P1010145
P1010145
Preuzmi sliku
P1010146
P1010146
Preuzmi sliku
P1010147
P1010147
Preuzmi sliku
P1010148
P1010148
Preuzmi sliku



[1] 2 Sljedeća Zadnja


Tražilica



Oglasna ploča

Novi brojevi telefona

Ravnatelj: 049/465-111

Tajnik: 049/465-116 

Računovođa: 049/426-116 

Pedagog: 049/465-112

FAX: 049/465-716


Popis udžbenika

            


Upisi u srednju školu


Garderobni ormarići

      

              Klikni  ovdje!


Raspored zvona

         

            klikni na sliku


e-Dnevnik

      

      


Daroviti učenici

     


Kalendar
« Srpanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji


Za osmaše

      


Poveznice
Lista linkova je prazna

RSS Reader
vijesti carnet
10.07.2017. 13:05
Ministrica Divjak dala podršku projektu e-Škole
Zahvaljujući pilot projektu „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“, 151 škola će od jeseni biti spremna za primjenu modernijeg poučavanja koje će obilovati novim sadržajima i mogućnostima, rečeno je danas na predstavljanju dosadašnjih rezultata ovog projekta kojeg provodi Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet.

01.07.2017. 14:56
Ispunite upitnik o digitalnim kompetencijama u okviru projekta CRISS
U siječnju 2017. godine započeo je CRISS (Demonstration of a scalable and cost-effective cloud-based digital learning infrastructure through the Certification of digital competences in primary and secondary schools) projekt iz programa Europske unije Obzor 2020. 


Forum
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 400




preskoči na navigaciju